پرچین

مینویسم که یادم بمونه؛ یا از یادم بره.

پرچین

مینویسم که یادم بمونه؛ یا از یادم بره.

  • ۰
  • ۰

فکرشو میکردم روزی هوس چیزی رو کنم که از بو، حتی بوش، بیزارم؟  لابه‌لای ددلاین‌ها هوس سیگار میفته به دلم بیا و ببین. اگه این کرونا نبود که صدباره ریسک بو گرفتن ماشین رو به جون میخریدم و میزدم کنار و دو نخ میکشیدم. حالا کرونا هس و از اونور بدم میاد از سیگار. هوس کردم که کردم؛ غلط کردم که هوس کردم. شکرش که کرونا هس و نمیتونم تن بدم به خواسته‌م، وگرنه نقطه‌ی بدی میشد. چون حالم بده وابسته میشدم به همون فاز به تخممی که تا آخر کشیدنش بهم دست میده، همون نهایت یه دقیقه. میدونم میشدم. واسه همونه نباید تن بدم بهش، نه الان نه هیچوقت. که حس میکنم این قید دومیه ممکنه درست از آب درنیاد. حالا ایشالا که به راه راست هدایت میشم تا اون موقع و از سرم میپره. 

 

+ یاد اون شبی افتادم که زیر پامون برف بود و با سین نفری چار پنج نخ کشیدیم. بعد گرفته بودتمون ها :)) عین سگ. همه رو گل و علف میگیره مارو سیگار. شکرت خدا واسه جنبه‌ای که بهمون دادی.

  • ۹۹/۰۹/۰۸
  • Zz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی